Bramka nie wykrywa zigbee

Mam problem z donglem zigbee dodam że jest on oryginalny który dostałem z bramką. Bramka nie wykrywa dongla po wypięciu i ponownym włożeniu na chwilę jest widoczny ale po chwili znika. Przywróciłem bramkę do ustawień fabrycznych ale nie pomogło.


Przywrócilem

Przeczytaj wszystkie informacje na screenie który tu wrzuciłeś.

1 polubienie

jestem niestety amatorem dlatego kupiłem gotowy produkt. Ale mogę pokazać co jest w konsoli.

Prawdopodobnie masz problemy z siecią czy przeglądarką, a nie bramką. Podłącz monitor i zobacz wprost na ekranie aplikację. Z logów wszystko wydaję się pracować jak należy.

No na monitorze bezpośrednio na bramce też to samo. Może po prostu się popsuł.

A jak na chwilę się pojawi w bramce to przy przełączeniu światła pokazuje coś takiego.

U mnie też zigbee się nie włącza z deconz, cały czas unknown. Mimo dobrej konfiguracji. Wygląda tak jakby żadna wersja nie była zainstalowana. Czy można jakoś samo zigbee zainstalować komenda w konsoli?


Ta konsola ma moce Super Krowy.            
~ $ pm2 logs zigbee
[TAILING] Tailing last 15 lines for [zigbee] process (change the value with --lines option)
6|zigbee  | Error: Cannot find module 'semver'
6|zigbee  | Require stack:
6|zigbee  | - /data/data/pl.sviete.dom/files/home/zigbee2mqtt/index.js
6|zigbee  |     at Function.Module._resolveFilename (internal/modules/cjs/loader.js:889:15)
6|zigbee  |     at Module.Hook._require.Module.require (/data/data/pl.sviete.dom/files/usr/lib/node_modules/pm2/node_modules/require-in-the-middle/index.js:61:29)
6|zigbee  |     at require (internal/modules/cjs/helpers.js:92:18)
6|zigbee  |     at Object.<anonymous> (/data/data/pl.sviete.dom/files/home/zigbee2mqtt/index.js:1:16)
6|zigbee  |     at Module._compile (internal/modules/cjs/loader.js:1072:14)
6|zigbee  |     at Object.Module._extensions..js (internal/modules/cjs/loader.js:1101:10)
6|zigbee  |     at Module.load (internal/modules/cjs/loader.js:937:32)