Który głosnik kupić do Jolki

Witam

Może gdzieś w czeluściach a forum było to pytanie ale nie znalazłem
jako ze postanowiłem zostać użytkownikiem dev 3 pytanie ,który głośnik zakupić jako najsensowniejszy wybór.Na razie mam zamiar mieć 1 potem się zobaczy.

Pozdrawiam
Robert

Cześć,
podaj więcej konkretów - jak chcesz się do tego głośnika podłączyć? Masz może już jakieś modele na oku?

Nie mam żadnego modelu na oku szukam czegoś co sprawnie będzie działać .
jako ze jolka ma może mieć zegbee juz mam( conbee2) lub wifi ewentualnie bt wiec rozważam wszystko w/g kolejności co napisałem.
Głownie to co bym chciał uzyskać to aby sprawnie komunikaty były realizowane.
(Co do konfiguracji to jestem zielony tyle co poczytałem na stronie i forum)

Pozdrawiam
Robert

  1. Po WiFi możesz podpiąć wszystko co wspiera HA - np. Sonos, Symfonisk, Google, Amazon, Xiaomi, itp.
  2. Po BT wiem że ktoś tutaj używa tego połączenia, ale kojarzę, że jest to problematyczne - opóźnienia, problemy z uśpieniem głośnika.
  3. Podłączenie fizyczne do bramki - SPDIF lub jack

Teraz Twoja decyzja, którą drogą pójdziesz.

A jakiś model.mozesz polecić? Skoro zigbee nie ma to pozostaje wi-fi

Używam Google Home Mini - do komunikatów są ok, do muzyki średnio. Sonos/Symfonisk mają opcję zapisu stanu co własnie grają i pozwalają to potem przywrócić - jest to częsty problem który przewija się przez fora. Koszt spory, ale jakość podobno za tym idzie :slight_smile: Sam się mocno zastanawiam i czekam na promocje w IKEA.

Witam Stravi.
Jak przekierować komunikaty i powiadomienia do Google Mini.
Głośnik widoczny i ręcznie mogę wysłać tekst do tego głośnika ale jak to zrobić w automatyzacji? Wszystko leci na głośnik podłączony do bramki, bramka w garażu i nie mam jak pociągnąć kabla audio.
P.S Nie znam NR

1 polubienie

A ja mam takie pytanie. Jak oprocz bluetooth podlaczyc google nest hub max jako głośnik do bramki pro1? Po wifi da radę? I drugie pytanie jak dodac do bramki kamere z nest hub max?