Hej
Mam kilka nurtujących pytań.
@jolka bardzo proszę w miarę możliwości o odpowiedź na poniższe zagadnienia.
Aktualnie pracujecie nad aplikacjami mobilnymi, może któreś z poniższych opcji jest możliwa do wprowadzenia bez większego wysiłku przy aktualnych kompilacjach.
Nie jestem programistą i może niektóre z tych rzeczy są abstrakcyjne,
a niektóre możliwe, że z niewiedzy w ogóle źle rozumiem
1
Czy jest możliwość aktywowania zdalnie w apliakcji mikrofonu (emulator przycisku)?
Rozumiem, że jest to guzik, if naciśniesz
to włacz mikrofon, tak samo hotword jak wykryje to wlacz mikrofon, czy można zrobić dodatkowego trigera, komende, np. tak jak mogę “mobile_ais_dom_4534436” dać usługę notify to on jest wyzwalaczem?
2
Czy jest możliwość aby w jakiś sposób atrybutować powiedziane komendy przez aplikacje X i Y.
Mówie do jednego telefonu to komenda ma atrybut mobile_ais_dom_453443 a do drugiego mobile_ais_dom_99999.
Można by zrobić wtedy w intencjach, że jak mówię do tabletu X to samo zapal światło
wystarczy, bo wiem z jakiego pokoju mówię
W momencie przełączenia guzika w aplikacji, mogę wyciągnąć jaki użytkownik to zrobił data.new_state.context.user_id
i żeby było tak samo w przypadku głosowej komendy.
W Dzienniku widzę, kto przełaczył, ale jak komenda jest głosowa to nie widać.
Tak samo data.new_state.context.user_id:null
Żeby np. można było w intencjach zrobić akcję wysłania “komendy” przez mqtt z ID użytkownika/ urządzenia
3
Czy jest możliwe dodanie “sensora”, w momencie włączenia mikrofonu, czy to przez guzik, czy też hotword, jest sobie encja, która zmienia stan np. true
, po deaktywacji false
Zastosowanie: w przypadku włączenia mikrofonu, ściszam telewizor żeby lepiej zrozumiał to co mówie. Tutaj też istotne jest który mikrofon w jakiej aplikacji.
4
Czy jest jakaś możliwość wyłączenia agenta AIS,
a żeby został jedynie Conversation z własnymi sentencjami.
Tak jak mogę wyłaczyć agenta Google Home odinstalowując integracje google home