Pytabie o pomoc dla osoby niepełnosprawnej

Dzien dobry.
Czy jest mozliwe sterowanie przez Wasze urządzenie telefonem komorkowym? Chodzi mi o mozliwosc dla osoby ktora nie moze sie ruszać wykonywanie połączeń głosowych. Fajnie jakby tez dalo sie odbierać. Prosze o opinie lub moze porade jak moglbym cos takiego dla takiej osoby zorganizować Z gory dziekuje i pozdrawiam

Z tego co rozumiem chcesz użyć bramki AIS do obsługi telefonu? Według mnie najprościej byłoby skorzystać z aplikacji Vysor bądź AirDroid do zdalnego sterowania smartfonem.

Na forum już raczej nie doczekasz się odpowiedzi od samych twórców, ale sam jestem niepełnosprawny (lezący) i dzięki technologii mogę więcej. :wink:

Też polecam aplikacje vysor. Mam i korzystam. Steruję nią wzrokiem za pomocą kamerki Tobii.

Ja też wspomagam się Tobii 5. :stuck_out_tongue:

1 polubienie

Prosze o wskazowki bo jestem kompletnie zielony. Jakie urzadzenia musialbym zakupic oraz aplikacje i jak to uruchomić zeby moc pomoc osobie niepelnosprawnej w conajmniej daniu jej szansy na wywołanie połączenia głosowego. Dziekuję wam z góry za chęci :slight_smile:

Aby to wszystko miało “ręce i nogi” opisz dokładniej możliwości tej osoby, jak funkcjonuje itp. Wtedy z pewnością łatwiej będzie doradzić rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą.

Osoba ta choruje na stwardnienie rozsiane, nie moze ruszac nogami, rekami. Głową rusza w bardzo nie wielkim stopniu. Wyraznie mowi i rusza oczami. Po prostu caly dzien lezy i patrzy w sufit bądź tv. Wczesniej udalo mi sie zrobic na samsungu s8 asystenta google. Mozna bylo wybudzić telefon głosowo i zlecić wykonanie polączenia czy sobie z nim pogadać. Od jakiegos czasu przestało to działać. Dodam ze ta osoba zna tylko język polski.

W jaki sposób wykorzystujesz AIS/HA na co dzień? Co Ci ułatwia, czego Ci brakuje? Zawsze mówię, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia dlatego takie pytanie wprost.

1 polubienie

Taki tekst by @jolka z kwietnia 2021.